В першій половині 2022 року сильно подорожчає алкоголь – WSJ

Навіть гігантські корпорації будуть змушені піднімати ціни

фото DR

Сплеск інфляції в США поки що не торкнувся дуже конкурентного ринку алкоголю, але це тільки поки що. З урахуванням різкого зростання цін на всі продукти утримувати колишній рівень цін галузь зможе менше року, пише The Wall Street Journal, на яку посилається The Bell.

Вантажоперевезення в США в умовах високого попиту і дефіциту водіїв подорожчали приблизно вдвічі: відвезти вантажівку пива на 600 миль зараз коштує $2000, пише WSJ.

Через стрибок цін на метали алюмінієва банка, яка ще недавно обходиться виробнику в 10-15 центів, зараз коштує від 25 до 30 центів. Винні етикетки подорожчали на 5% порівняно з допандемічним рівнем, картонні коробки для вина – на 8%.

Дрібні виробники поки що тримають ціни, тому що не можуть дозволити підняти їх раніше конкурентів (і втратити частку ринку), великі можуть дозволити собі це, пише видання. Так, датська Carlsberg забезпечила собі захист від зростання цін на ячмінь, алюміній і упаковку до 2022 року.

Пік цінового тиску припаде на першу половину 2022 року, коли навіть гігантські корпорації будуть змушені піднімати ціни.

Витрати пивної корпорації Heineken NV з Нідерландів виростуть на 10%, AB InBev and Carlsberg трохи менше, прогнозував Bank of America.

Кінцеве підвищення цін на 4-5% має компенсувати Heineken інфляцію – немає ніяких сумнівів, що за гігантами ціни піднімуть і дрібні пивоварні, відзначає WSJ. Поки що ж побутова техніка в США подорожчала на 6,9%, продукти – на 2,2%, а алкоголь – тільки на 1,6%.

Нагадаємо, у Британії гостро не вистачає далекобійників для перевезення вантажів, пропонують задіяти армію.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS