Німецький автовиробник Volkswagen все більше відновлюється після торішньої коронакризи. Навіть гостра нестача чипів поки не змогла зупинити відновлення.
Як повідомляє Handelsblatt, за даними Volkswagen, в першому півріччі продажі «сильно» виросли. Це, своєю чергою, призвело до високих доходів і високого операційного прибутку.
Що стосується поставок, Volkswagen, ймовірно, повернувся до відносно нормального рівня в 5 млн авто, як і в докризовому 2019 році, попри відсутність чіпів. У першій половині 2020 року концерн поставив клієнтам по всьому світу всього 3,9 млн автомобілів.
Операційний прибуток в першому півріччі 2021 року склав 11 млрд євро. За увесь 2020 рік компанія повідомила про операційні збитки у розмірі близько 800 млн євро.
Наразі у Volkswagen справи йдуть навіть краще, ніж в першій половині 2019 року. Тоді в бухгалтерських документах був зафіксований прибуток у розмірі 10 млрд євро. У виробничому відношенні Volkswagen вже заробив в першій половині 2021 роки більше, ніж у 2020 році загалом.
Високий операційний результат здивував більшість інвесторів і аналітиків.
Видання зазначає, що група виграє насамперед від хороших результатів продажів двох преміальних брендів Porsche і Audi, де криза практично не помітна.
Що стосується чистого грошового потоку від автомобільного бізнесу, Volkswagen досяг вартості близько 10 млрд євро. Рік тому, в розпал корона кризи, компанія з Вольфсбурга управляла всього 3 млрд євро. Поліпшення вже було очевидним на початку цього року. За підсумками І кварталу 2021 грошовий потік склав 5,5 млрд євро.
Наразі поки що невідомо, відчує Volkswagen гостріше брак чипів в другому півріччі.
У І кварталі Volkswagen не зміг виробити близько 100 000 автомобілів через відсутність чипів. Принаймні, такий же обсяг невиробленої продукції очікується в ІІ кварталі. Тепер інвестори очікують, що ситуація з поставками мікросхем істотно не покращиться не раніше IV кварталу.
Нагадаємо: днями Європейська комісія оштрафувала виробників автомобілів BMW, Volkswagen, Audi і Porsche на суму 875,2 млн євро за створення картелю. Всі виробники визнали, що вони були частиною групи, в якій були укладені угоди про викиди шкідливого оксиду азоту (NOx) в дизельних автомобілях.