Індійську Flipkart, засновану вихідцями з Amazon, оцінили в $37,6 млрд за півроку перед IPO

Залучені кошти направлять на те, щоб задіяти «made-in-India» технології

фото DR

Індійський онлайн-рітейлер Flipkart, заснований екс-співробітниками Amazon і схожий за принципом роботи на свого американського конкурента, залучив $3,6 млрд в останньому інвестраунді. Після цього оцінка компанії перед IPO, яке заплановане на початок 2022 року, досягла $37,6 млрд, пише The Bell з посиланням на Techcrunch.

Новий раунд фінансування є найбільшим серед індійських стартапів, відзначає Techcrunch. Його очолили сінгапурський держфонд GIC, канадський CPP, Vision Fund 2 від SoftBank, Walmart та інші.

Очікується, що залучені кошти направлять на те, щоб задіяти «made-in-India» технології і трансформувати споживацьке середовище.

Список інвесторів цікавий поверненням SoftBank в ряди акціонерів Flipkart, пише видання. Японський холдинг, який вкладає в технологічні та інші компанії нової економіки, оголосив про продаж 20%-ї частки Walmart у 2018 році.

Flipkart вважається головним конкурентом Amazon в Індії, на ринку якої досі переважають фізичні магазини, а потенціал онлайн-торгівлі оцінюється в $100 млрд на рік.

Однак найбільшу загрозу для обох лідерів ринку зараз становить посилення в країні правил для інтернет-магазинів. Крім іншого, платформам в сфері e-commerce забороняється використовувати власний торговий бренд.

Нагадаємо, найдорожчий американський технологічний стартап готується до ринкового дебюту.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS