Індійську Flipkart, засновану вихідцями з Amazon, оцінили в $37,6 млрд за півроку перед IPO
Залучені кошти направлять на те, щоб задіяти «made-in-India» технології

Індійський онлайн-рітейлер Flipkart, заснований екс-співробітниками Amazon і схожий за принципом роботи на свого американського конкурента, залучив $3,6 млрд в останньому інвестраунді. Після цього оцінка компанії перед IPO, яке заплановане на початок 2022 року, досягла $37,6 млрд, пише The Bell з посиланням на Techcrunch.
Новий раунд фінансування є найбільшим серед індійських стартапів, відзначає Techcrunch. Його очолили сінгапурський держфонд GIC, канадський CPP, Vision Fund 2 від SoftBank, Walmart та інші.
Очікується, що залучені кошти направлять на те, щоб задіяти «made-in-India» технології і трансформувати споживацьке середовище.
Список інвесторів цікавий поверненням SoftBank в ряди акціонерів Flipkart, пише видання. Японський холдинг, який вкладає в технологічні та інші компанії нової економіки, оголосив про продаж 20%-ї частки Walmart у 2018 році.
Flipkart вважається головним конкурентом Amazon в Індії, на ринку якої досі переважають фізичні магазини, а потенціал онлайн-торгівлі оцінюється в $100 млрд на рік.
Однак найбільшу загрозу для обох лідерів ринку зараз становить посилення в країні правил для інтернет-магазинів. Крім іншого, платформам в сфері e-commerce забороняється використовувати власний торговий бренд.
Нагадаємо, найдорожчий американський технологічний стартап готується до ринкового дебюту.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].