У Нью-Йорку будівельна компанія замаскувала будівельне риштовання під сад з лимонними деревами і перетворила будівництво на популярне місце для селфі. Риштування у вигляді лимонного саду Citrovia з'явилося біля вежі Manhattan West, повідомляє vc.ru з посиланням на NYT.
58 поверхів будівлі повинні побудувати до 2023 року.
«Будівельні риштування зазвичай відштовхують пішоходів. Проект дав можливість змінити це», – прокоментувала старший віце-президент з маркетингу компанії-забудовника Brookfield Сара Фей.
Спочатку забудовник планував додати тільки тканину у вигляді хмар, щоб приховати будівельну частину. З цього виникла ідея пейзажу.
Citrovia придумала і створила компанія Adirondack Studios. Вона працювала над атракціонами за мотивами «Зоряних воєн» і «Холодного серця» в парках Disney.
Над риштуванням працювали скульптори, майстри по металу, художники-декоратори. Лимонні дерева висотою близько п'яти метрів зроблені з металу, піни і епоксидної смоли, листя – з пластикового композиту. Всі лимони розписані вручну.
Навколо Citrovia розташовані дифузори, які розповсюджують лимонний аромат. Його створила парфумерна компанія 12.29, яка працювала з Cadillac і Ritz-Carlton, повідомляє NYT. Перехожі зможуть відчути запах ще до того, як місце буде видно. Світло всередині імітує схід і захід.
Представник компанії не розкрив вартість проекту.
Ринок з виробництва будівельного риштування в США оцінюється в $13,7 млрд, за даними Global Industry Analysts.
Ще одна популярна в Нью-Йорку компанія Urban Umbrella робить будівельні риштування в готичному стилі – їх можна оснастити світлодіодами, вентиляторами і Bluetooth-колонками. Коштують $80-150 за фут, це в три-чотири рази дорожче за звичайні будівельні риштування.