Стрімінговий сервіс Netflix оголосив, що додасть мобільні ігри без збільшення вартості підписки. Для розвитку цього напрямку компанія найняла колишнього керівника EA Mobile Майка Верду, пише TJournal.
Про плани включити в свою підписку мобільні ігри поряд із фільмами і серіалами Netflix розповів в квартальному звіті.
Компанія включить ігри в підписку без додаткових зборів.
Згідно з даними Bloomberg, план Netflix полягає в тому, щоб включити ігри в пропозицію свого сервісу протягом 2022 року. Netflix вже якийсь час поглядав у бік ігрової індустрії, однак раніше компанія не ділилася конкретними планами.
У звіті компанія вказала, що в другому кварталі кількість платних підписників збільшилася на 1,54 мільйона, це більше за прогноз компанії в 1 мільйон нових передплатників. Загальна кількість користувачів досягла 209,1 млн.
Прибуток на акцію теж виявився нижчим за очікування і склав $2,97. Загалом же виручка Netflix за квартал склала $7,34 млрд.
Netflix також відзвітував, що втратив у США і Канаді 430 000 платних підписників – у цих регіонах це сталося вперше з 2019 року.
Що стосується фільмів і серіалів, то «Тінь і кістка» подивилися 55 млн сімей за перші 28 днів з релізу, «Sweet Tooth: хлопчик з оленячими рогами» – 60 млн за чотири тижні, а «Армію мерців» Зака Снайдера – 75 млн за 28 днів.
Поява ігор в Netflix в тому чи іншому вигляді може змусити Apple або переглянути доступність додатка на iOS, або змінити правила майданчика. Зараз у компанії вважають, що Netflix не можна порівняти з умовним xCloud, оскільки ігри, на відміну від фільмів і серіалів, інтерактивні і в будь-який момент можуть змінитися.
З цієї причини Apple вимагає, щоб всі ігри зі стрімінгових сервісів проходили окрему перевірку модерацією. Власники самих сервісів, на зразок Microsoft, не згодні з такими вимогами.
Нагадаємо, Apple шукає в Голлівуді приміщення для зйомок власних фільмів і серіалів.