Китайська автокомпанія Xpeng Inc. оцінила свій новий седан P5 в $24 700 . Це відбулося всього через кілька днів після того, як Tesla випустила дешевiу версію кросовера Model Y. Агресивна цінова політика стала наслідком появи на китайському авторинку великої кількості гравців, пише HighTech Plus з посиланням на CNBC.
Р5 – третя серійна модель Xpeng і другий седан після Р7 – був представлений на початку цього року. Він випускається в шести конфігураціях, що відрізняються комплектацією, і ціна на нього коливається від 160 000 до 230 000 юанів. Седан Р7 коштує істотно дорожче – його ціна починається від 229 000 юанів ($35 400) після всіх субсидій.
Tesla Model 3 продається в Китаї за 250 900 юанів ($38 700).
Чотири з шести конфігурацій Xpeng P5 оснащені лідарами – лазерними датчиками для вимірювання дистанції до об'єктів – і передовою системою допомоги водієві XPILOT, пише CNBC.
Компанія випустила в другому кварталі цього року 17 398 електромобілів, що на 439% більше, ніж в попередньому. Xpeng сподівається, що Р5 допоможе їй зберегти зростання продажів у новому ціновому сегменті.
Tesla, на яку останнім часом обрушився вал критики з боку китайської преси та регуляторів за «зарозуміле і владне ставлення» до клієнтів, представила недавно дешевшу версію Model Y зі зменшеним запасом ходу. Ціна після субсидій починається від $45 600.
Є у Xpeng і свій аналог Model 3 – потужний електричний седан P7 з запасом ходу 706 км на одному заряді. Найдешевша модель з запасом ходу 568 км і заднім приводом коштує приблизно $32 000. Найдорожча – повнопривідна спортивна модифікація для тих, кому потрібно розігнатися з 0 до 100 км / год за 4,3 секунди – коштує $48 000.
Нагадаємо, Tesla запустилапередплату на функцію «повного автопілота».
Тим часом канадська Daymak розробляє електромобіль, який майнить криптовалюту.