У вівторок корпорація PepsiCo оголосила про продаж кількох брендів соків, включаючи Tropicana і Naked Juice, в Північній Америці. Їх придбає французький інвестфонд PAI Partners за $3,3 млрд, передає Коммерсант.
За умовами угоди, PepsiCo отримає 39%-ву частку в новому спільному підприємстві, яке буде керувати брендами, і збереже ексклюзивні права на дистрибуцію соків у Північній Америці. PAI Partners отримає також права на дистрибуцію деяких соків у Європі.
Загальна вартість нової компанії оцінюється в $4,5 млрд. Угода повинна завершитися наприкінці 2021 або на початку 2022 року.
Це рішення відображає прагнення PepsiCo скоротити свій портфель брендів, сконцентрувавшись на ключових.
У жовтні минулого року основний конкурент PepsiCo, компанія Coca-Cola, оголосила про закриття 200 брендів – майже половини від усього її портфеля.
«Компаніям складно надавати ефективну маркетингову підтримку безкінечній кількості брендів, які нерідко конкурують в дуже схожих нішах», – вважає аналітик по ринках продуктів харчування і напоїв нідерландського банку Rabobank Стівен Раннеклейв.
Крім того, угода відображає і зниження інтересу споживачів до напоїв з високим вмістом цукру, до числа яких відносяться такі соки. За даними Beverage Marketing Corp, продажі соків та інших фруктових напоїв з 2011 по 2020 рік знизилися на 19%, продажі таких напоїв PepsiCo за цей період впали ще сильніше – на 36%.
Нагадаємо, у 2 кварталі виручка PepsiCo від продажів досягла 10-річного максимуму – цьому посприяло повторне відкриття ресторанів.