Виручка PepsiCo від продажів досягла 10-річного максимуму
Цьому посприяло повторне відкриття ресторанів

Американський виробник безалкогольних напоїв та харчових продуктів PepsiCo оголосила про найшвидше зростання виручки від продажів принаймні за десять років. Як повідомляє Bloomberg, компанія підвищила свої прогнози з огляду на спраглих споживачів, які повертаються в ресторани, бари і стадіони.
Виручка від продажів у ІІ кварталі зросла на 13% в органічному вираженні, без урахування придбань і змін валютних курсів, до $19,2 млрд. Аналітики очікували в середньому $17,9 млрд.
PepsiCo повідомила про зростання виручки на 6,8%, попри невизначеність навколо COVID.
Акції PepsiCo виросли на 1,2% на торгах в Нью-Йорку.
Прибуток PepsiCo за квартал виріс до $1,72 на акцію. Компанія підвищила прогноз зростання основного прибутку на акцію на весь рік до 11% при незмінному обмінному курсі.
За словами експертів, продуктивність ще не повернулася до рівня, що передував пандемії.
Компанія заявила, що продовжить нинішні зусилля з реструктуризації до 2026 року, зосередивши увагу на поліпшенні промислового виробництва і оптимізації ланцюжків постачань. Програма вимагає витрат в розмірі $3,15 млрд у порівнянні з попередньою оцінкою в $2,5 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].