Оператор найбільшої в світі мережі кінотеатрів AMC Entertainment планує до кінця 2021 року запустити технологію отримання оплати за квитки в кіно в біткойнах. Про це повідомив головний виконавчий директор компанії Адам Арон, передає Reuters.
За словами Арона, клієнти AMC зможуть купувати квитки в кіно за допомогою біткойнів у всіх кінотеатрах США до кінця 2021 року.
Мережа володіє 593 кінотеатрами в США, за даними на кінець червня. Кіномережа відзвітувала про зростання виручки на 19%, до $444,7 млн за квартал, що закінчився 30 червня.
Аналітики в середньому очікували $382,1 млн, згідно з даними опитування Refinitiv IBES. Компанія залучила $1,25 млрд нового акціонерного капіталу в цьому кварталі, довівши власну ліквідність на кінець кварталу до більш ніж $2 млрд.
Арон, коментуючи результати, зазначив, що в третьому кварталі виручка від продажу квитків у кіно повинна досягти 45% від аналогічного кварталу 2019 року.
«Ця лінія тренду спрямована вгору», – сказав гендиректор компанії.
Мережа також оголосила про домовленість із Warner Bros. про 45 днів ексклюзивного показу всіх фільмів студії в 2022 році.
«Рішення повернутися до 45 днів – це чудово», – сказав аналітик Wedbush Майкл Пачтер.
Відповідаючи на питання інвесторів, Арон розповів, що AМС, чиї акції опинилися в центрі буму роздрібних інвестицій на початку року, має намір обговорити можливості співпраці з іншою компанією мем-акцій – онлайн-ретейлером відеоігор GameStop.
Нагадаємо, Маямі запустило криптовалюту MiamiCoin і стало першим містом з власними цифровими грошима.