Google каратиме сайти, що повільно завантажуються

Сайти, які завантажуються швидше і уникають спливаючих вікон під час завантаження, будуть відображатися вище в результатах пошуку

фото www.flickr.com/photos/makemelocal/26932392547

Компанія Google анонсувала оновлення, яке покликане боротися із повільним завантаженням сторінок та появі на ній дратуючих спливаючих вікон з рекламою. Як пише WSJ, Google до кінця серпня почне  карати вебсайти, які цим зловживають, розташовуючи їх нижче у видачі результатів пошуку.

З двох ідентичних вебсайтів вище у пошуку опинятиметься той, що завантажується швидше і дозволяє користувачам легко знаходити те, що їм потрібно.

Загальний вплив ініціативи техногіганта, ймовірно, буде мінімальним, говорить Баррі Шварц, генеральний директор RustyBrick, що спеціалізується на онлайн-технологіях, які допомагають компаніям скорочувати витрати. Він наголошує, що найважливішим залишиться питання про те, наскільки добре сторінка відповідає пошуковому запиту. За його словами, навіть якщо сторінка повільна, але вона найбільш точно відповідає запиту, вона все одно розміщуватиметься у пошуку вище.

У Google наголосили, що цей досвід може бути важливий для видимості в пошукових системах, де багато сайтів є однаково релевантними для пошуку.

Видання зазначає, що поки зміни не набрали чинності, низка власників вебсайтів вже взялись за покращення роботи своїх сторінок. Так, для прикладу, британський виробник органічного дитячого харчування Organix Brands  вкладає великі кошти в пошукову оптимізацію, щоб вебсайт опинився на верхівці пошуку. За словами представника компанії, близько 44% відвідувачів її інтернет-магазину входять саме через пошукову систему.

Нагадаємо: компанія Google заявила про рішення блокувати таргетинг реклами на основі віку, статі або інтересів людей молодше 18 років.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS