Google заборонить таргетинг реклами на неповнолітніх

Google заборонить таргетинг реклами на неповнолітніх

Також компанія дозволить на вимогу видаляти з пошукової видачі зображення з дітьми

Google заборонить таргетинг реклами на неповнолітніх
фото www.flickr.com/photos/98372990@N00/51203198754

Компанія Google, що належить Alphabet заявила про рішення блокувати таргетинг реклами на основі віку, статі або інтересів людей молодше 18 років. Як повідомляє Reuters, також техногігант зазначив, що відключить функцію «історії місцезнаходжень» для користувачів молодше 18 років у всьому світі.

До того ж Google почне на вимогу видаляти з видачі пошуку Google Image зображення дітей.

Відеохостинг YouTube, який належить Google, заявив, що в найближчі тижні змінить налаштування і при завантаженні за замовчуванням робитиме відео з дітьми конфіденційними. Користувачі як і раніше, за бажанням, зможуть зробити свій контент загальнодоступним.

YouTube також видалить зі свого додатка YouTube Kids «надмірно комерційний контент», «наприклад, відео, яке фокусує свою увагу виключно на упаковці продукту або безпосередньо спонукає дітей витрачати гроші», – сказав Джеймс Безер, директор з управління продуктами для дітей та сім'ї.

Нагадаємо: у січні минулого року YouTube заборонила таргетовану рекламу в відео для дітей.

Як повідомлялось, днями Apple оголосила про розширення функцій для захисту дітей на всіх своїх операційних системах – iOS, iPadOS, macOS і watchOS. Компанія почне розмивати відверті знімки в «Повідомленнях», попереджати батьків про отримання і відправлення сексуальних фотографій, сканувати контент в iCloud і додасть керівництва для безпеки в Siri.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло