Google заборонить таргетинг реклами на неповнолітніх
Також компанія дозволить на вимогу видаляти з пошукової видачі зображення з дітьми

Компанія Google, що належить Alphabet заявила про рішення блокувати таргетинг реклами на основі віку, статі або інтересів людей молодше 18 років. Як повідомляє Reuters, також техногігант зазначив, що відключить функцію «історії місцезнаходжень» для користувачів молодше 18 років у всьому світі.
До того ж Google почне на вимогу видаляти з видачі пошуку Google Image зображення дітей.
Відеохостинг YouTube, який належить Google, заявив, що в найближчі тижні змінить налаштування і при завантаженні за замовчуванням робитиме відео з дітьми конфіденційними. Користувачі як і раніше, за бажанням, зможуть зробити свій контент загальнодоступним.
YouTube також видалить зі свого додатка YouTube Kids «надмірно комерційний контент», «наприклад, відео, яке фокусує свою увагу виключно на упаковці продукту або безпосередньо спонукає дітей витрачати гроші», – сказав Джеймс Безер, директор з управління продуктами для дітей та сім'ї.
Нагадаємо: у січні минулого року YouTube заборонила таргетовану рекламу в відео для дітей.
Як повідомлялось, днями Apple оголосила про розширення функцій для захисту дітей на всіх своїх операційних системах – iOS, iPadOS, macOS і watchOS. Компанія почне розмивати відверті знімки в «Повідомленнях», попереджати батьків про отримання і відправлення сексуальних фотографій, сканувати контент в iCloud і додасть керівництва для безпеки в Siri.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].