Агентство Reuters Sustainable Business опублікувало 21-сторінковий звіт «Рухаючи амбіції до дії», в якому діляться інформацією, отриманою в ході обговорень з генеральними директорами та директорами зі сталого розвитку великих компаній Північної Америки, як вони просувають свої програми сталого розвитку.
У звіті наводиться позитивна практика компаній B Lab, Amazon, TOMS, Ceres і Estee Lauder як відбувається переосмислення бізнесу для майбутнього успіху. Seventh Generation, Google, Unilever і Фонд захисту навколишнього середовища діляться досвідом в розробці інноваційної дорожньої карти з декарбонізації.
Розглядається позитивна практика розширення циклової економіки підприємств Levi Strauss & Co., AB InBev, IKEA USA та International Paper. А також розглядається модель регенеративного бізнесу Natura, Kering, NCX, Walmart і Kimberly Clark.
«Сталий розвиток більше не є наріжним каменем бізнес-стратегії – це невід'ємна частина успішного бізнесу. Ми знаємо, що нам потрібно робити й чому, але неминуче питання полягає в тому, як це зробити. Проблеми, з якими ми стикаємося, більше не є викликами майбутнього. Ми вже спостерігаємо як розгортається криза. Прийшов час діяти», – вважають аналітики Reuters Sustainable Business.