Компанія EY використовує діпфейки для «більш тісного» спілкування з клієнтами

Відео з віртуальними двійниками набагато ефективніше, ніж традиційні електронні листи або дзвінки в Zoom

https://www.synthesia.io/

Партнери консалтингової компанії EY, раніше відомої як Ernst & Young, тестують технологію діпфейків для спілкування з клієнтами. Віртуальні версією співробітників проводять презентації або зачитують електронні листи. Про це повідомляє birdinflight.com з посиланням на Wired.

Технологію розробив британський стартап Synthesia. Вона стала особливо актуальною в період пандемії, коли зміцнювати ділові стосунки за допомогою традиційних способів, наприклад, корпоративних обідів або гри в гольф, виявилося неможливо.

Партнери EY використовували програму на основі штучного інтелекту, щоб покращити комунікацію з клієнтами. Так, цифрові аватари можуть говорити іноземними мовами, яких не знають реальні співробітники фірми, а підхід до людей здається більш особистим.

У компанії впевнені, що відео з віртуальними двійниками набагато ефективніше, ніж традиційні електронні листи або дзвінки в Zoom. При цьому клієнтів заздалегідь попереджають, що перед ними не реальна людина, а цифровий аватар.

Технологія діпфейків почала набирати популярність в 2017-му, коли в мережі стали поширюватися синтетичні ролики за участю голлівудських акторів.

 З кожним роком цифрові аватари стають все більш переконливими. У лютому в TikTok з'явився аккаунт з діпфейк-відео Тома Круза – віртуальна модель вийшла настільки схожою на актора, що за три дні сторінка набрала понад 3 млн переглядів.

У липні також стало відомо, що студія Lucasfilm найняла на роботу автора ютуб-каналу Shamook, який спеціалізується на створенні діпфейк-роликів за фільмами і серіалами, зокрема блогер публікував відео з елементами франшизи «Зоряні війни» і серіалу «Мандалорець».

Процес створення аватара співробітника за технологією Synthesia займає всього близько 40 хвилин. У компанії таких цифрових двійників називають ARI – особистостями доповненої реальності (artificial reality identity), а не діпфейками. Людина зачитує перед камерою спеціальний текст, після чого програма аналізує і копіює її міміку і голос. Потім потрібно просто ввести повідомлення, яке має виголосити співробітник, і система створить візуалізацію.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS