Компанія EY використовує діпфейки для «більш тісного» спілкування з клієнтами
Відео з віртуальними двійниками набагато ефективніше, ніж традиційні електронні листи або дзвінки в Zoom

Партнери консалтингової компанії EY, раніше відомої як Ernst & Young, тестують технологію діпфейків для спілкування з клієнтами. Віртуальні версією співробітників проводять презентації або зачитують електронні листи. Про це повідомляє birdinflight.com з посиланням на Wired.
Технологію розробив британський стартап Synthesia. Вона стала особливо актуальною в період пандемії, коли зміцнювати ділові стосунки за допомогою традиційних способів, наприклад, корпоративних обідів або гри в гольф, виявилося неможливо.
Партнери EY використовували програму на основі штучного інтелекту, щоб покращити комунікацію з клієнтами. Так, цифрові аватари можуть говорити іноземними мовами, яких не знають реальні співробітники фірми, а підхід до людей здається більш особистим.
У компанії впевнені, що відео з віртуальними двійниками набагато ефективніше, ніж традиційні електронні листи або дзвінки в Zoom. При цьому клієнтів заздалегідь попереджають, що перед ними не реальна людина, а цифровий аватар.
Технологія діпфейків почала набирати популярність в 2017-му, коли в мережі стали поширюватися синтетичні ролики за участю голлівудських акторів.
З кожним роком цифрові аватари стають все більш переконливими. У лютому в TikTok з'явився аккаунт з діпфейк-відео Тома Круза – віртуальна модель вийшла настільки схожою на актора, що за три дні сторінка набрала понад 3 млн переглядів.
У липні також стало відомо, що студія Lucasfilm найняла на роботу автора ютуб-каналу Shamook, який спеціалізується на створенні діпфейк-роликів за фільмами і серіалами, зокрема блогер публікував відео з елементами франшизи «Зоряні війни» і серіалу «Мандалорець».
Процес створення аватара співробітника за технологією Synthesia займає всього близько 40 хвилин. У компанії таких цифрових двійників називають ARI – особистостями доповненої реальності (artificial reality identity), а не діпфейками. Людина зачитує перед камерою спеціальний текст, після чого програма аналізує і копіює її міміку і голос. Потім потрібно просто ввести повідомлення, яке має виголосити співробітник, і система створить візуалізацію.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].