Німецький виробник автомобілів Audi офіційно представив стратегію електрифікації своєї продукції. Паралельно з переходом на чисту енергію Audi оголосила про намір стати до 2030 року лідером в галузі стійких технологій. Це частина нової корпоративної стратегії бренду «Ривок 2030» ( «Vorsprung 2030»), що передбачає, зокрема, повну електрифікацію модельного ряду. Audi продовжить позбуватися автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, пообіцяв глава компанії Марк Дюзман, пише HighTech Plus з посиланням на Electrek.
Протягом останніх 50 років рекламним слоганом Audi AG була фраза «Vorsprung durch Technik», що можна перекласти як «технічна перевага». Нова корпоративна стратегія підрозділу Volkswagen Group будується на цьому ж принципі відриву від конкурентів за рахунок технологічних інновацій.
У 2018 році керівництво Audi розповіло про значні інвестиції в електрифікацію автомобілів, за якими послідувала масштабна рекламна кампанія седанів і позашляховиків лінійки e-tron. У новому прес-релізі німецький виробник заявив про більш рішучу стратегію електрифікації.
«Технологічна перевага» залишається необхідністю, тому що ми можемо вирішити безліч світових проблем, таких як емісія вуглецю і глобальне потепління, тільки через використання чистих технологій. Ми бачимо себе як компанію, яка гарантує своїм клієнтам свободу особистого переміщення. Ми не просто розробляємо технології заради них самих. Вони повинні бути відповідальними і ефективними з точки зору світового прогресу», – йдеться в релізі.
Члени ради директорів компанії працювали у співпраці з головним спеціалістом з питань стратегії Сільєю Піє, її командою і приблизно 500 співробітниками Audi в США і Китаї над аналізом понад 600 тенденцій і сфері транспорту, які можуть бути важливі для компанії до 2030 року.
Крім того, Audi затвердила 2033 рік датою закінчення випуску всіх типів автомобілів з ДВЗ. Компанія продовжить обслуговувати куплені раніше машини до кінця їх експлуатації.
Іншим важливим аспектом екосистеми Audi стане розробка систем автономного управління і бездротового оновлення ПЗ. CARIAD, підрозділ VW Group, займеться створенням програмної платформи зі стандартизованою операційною системою і підключенням до хмари для всіх брендів. Вона повинна бути готова до 2025 року.
Як повідомлялося, VW припинить продаж авто з двигунами внутрішнього згоряння в Європі до 2035 року.