Vodafone у другому кварталі збільшив чистий прибуток на 20%, виручку - на 19%

Основним чинником зростання стало збільшення споживання послуг зв'язку у voice&data тарифах

фото: vodafone.ua

Оператор мобільного зв'язку «Vodafone Україна» за підсумками квітня-червня 2021 року вийшов на показник виручки 4,912 млрд грн, що на 19% більше, ніж за аналогічний період 2020 року. Про це повідомляє «Інтерфакс».

Згідно з фінзвітом оператора, його чистий прибуток за зазначений період зріс на 20% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, до 1,211 млрд грн. Показник OIBDA збільшився на 31% і сягнув 2,844 млрд грн, маржа OIBDA становила 57,9% (у другому кварталі 2020 року – 52,6%).

Як наголошують у «Vodafone Україна», основним чинником зростання стало збільшення споживання послуг зв'язку у voice&data тарифах. Поступове відновлення доходів від роумінгу також вплинуло на зростання доходів.

Акцент на розвиток мереж 4G і зростання кількості дата-користувачів позначився на збільшенні споживання дата-послуг, і, відповідно, ARPU зріс на 21%, до 83,1 грн.

База клієнтів «Vodafone Україна» у другому кварталі 2021 року скоротилася на 0,3%, до 18,9 млн користувачів. Водночас спостерігається зростання в сегменті контрактних і корпоративних підключень (з 2,1 млн клієнтів у другому кварталі 2020 року до 2,4 млн у квітні-червні-2021), особливо завдяки збільшенню кількості нових підключень у сегменті IoT.

У другому кварталі 2021 року виторг від роумінгу власних абонентів збільшилася на 22%, а зростання споживання становило 57% у порівнянні з третім кварталом минулого року, традиційно найбільш пожвавленим періодом.
«Споживання даних у роумінгу у квітні-червні 2021 роки вже перевищило обсяги аналогічного періоду 2019 року. Така тенденція дає змогу сподіватися, що доходи від роумінгу також повернуться до колишнього, «доковідного» рівня вже наступного року», – зазначає пресслужба оператора.

«Vodafone Україна» також констатує збільшення попиту на послуги на базі інтернету речей (IoT) – кількість IoT-користувачів за рік збільшилася на 30%, до 1 млн. Найбільш популярні наразі галузі застосування IoT, за даними оператора: безпека, фінанси та роздрібна торгівля, комунальні послуги, транспорт і логістика.

Vodafone відзначив певне пожвавлення в сегменті мобільного ритейлу: за результатами другого кварталу компанія збільшила рентабельність і виторг від продажу техніки у власній роздрібній мережі.

Капітальні інвестиції Vodafone Україна у зазначений звітний період сягнули 584 млрд грн (зниження на 18% проти квітня-червня-2020) і переважно спрямовані на розвиток інфраструктури високошвидкісного інтернету. Загальні інвестиції компанії в будівництво мереж швидкісного мобільного інтернету становили 30,3 млрд грн.

Нагадаємо, у минулому кварталі «Vodafone Україна» збільшила чистий прибуток на 219%.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS