АТ «Укрзалізниця» («УЗ») до кінця 2021 року планує провести капітально-відновлювальний ремонт 50 пасажирських вагонів. Роботи здійснюються на власних виробничих потужностях. Після такої модернізації компанія отримує фактично нові вагони, однак на 30% дешевше. Про це повідомляє пресслужба «УЗ».
Зазначається, що з початку року компанія відновила капітально-відновлювальним ремонтом сім пасажирських купейних вагонів-трансформерів, які зараз курсують у складі поїзда Запоріжжя-Київ. Наступну партію з дев'яти вагонів випустять у рейс у вересні.
«Оновлений рухомий склад має сучасні елементи конструкції: кузов вагона, даховий кондиціонер, нові віконні блоки із склопакетами, ролетні системи для захисту від сонця. Також у купе встановлені USB-розетки біля кожного місця, під столиками – спеціальні полички для підзарядки телефонів, купе обладнані індивідуальними системами клімат-контролю. Це плановий капітально-відновлювальний ремонт, який коштує 16 млн грн, що майже вдвічі дешевше за придбання нового вагона. Середня ціна нового вагона – близько 30 млн грн», – йдеться у повідомленні.
Також повідомляється, що «Укрзалізниця» разом із виробничо-інжиніринговим підприємством «Науково-виробниче об'єднання «Ріст» працює над розробкою концепції оновленого плацкартного вагона. Його вже представили на виставці рухомого складу, яка проходила на пероні станції Київ-Пасажирський 27-29 серпня 2021 року. Зокрема, модернізований плацкартний вагон оздоблено шторками приватності для кожної полиці, у кожному вагоні встановлені пеленальні столики.
Цей плацкартний вагон ще має пройти випробовування та доопрацювання, після чого зможе стати серійним варіантом для капітально-відновлювальних ремонтів у 2022 році.
Нагадаємо: «УЗ» залучила зі Швейцарії 500 млн євро на закупівлю і виробництво поїздів Stadler.