Monobank купив сервіс для роботи з відгуками відвідувачів Expirenza

Тепер платформа об'єднає в собі оплату в ресторанах від monobank з сервісами expirenza

Фото: itc.ua

Український необанк monobank купив сервіс для роботи з відгуками відвідувачів Expirenza. Про це повідомив один зі співзасновників проєкту Олег Гороховський у своєму телеграм-каналі.

Серед клієнтів Expirenza ресторани, приватні клініки, салони краси та інші. Зокрема, сервісом користуються Kyiv Food Market, Milkbar, Mimosa Brooklyn Plaza, Vodafone, Добробут, Тайський і Китайський привіт, Чорноморка, SPORTLIFE і багато інших. У компанії працює 11 осіб.

За словами Гороховського, тепер платформа об'єднає в собі оплату в ресторанах від monobank з сервісами expirenza.

«Ми зробимо єдиний QR-код для ресторанів – відгуки, меню, оплата і чайові. Нова назва сервісу – Expirenza by mono», – написав він.

Гороховський додав, що нова послуга буде доступна закладам України вже в вересні-жовтні та працюватиме з будь-якими банківськими картами.

Нагадаємо: корпорація Fozzy Group розробляє свій цифровий «Банк Власний Рахунок».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS