Український необанк monobank купив сервіс для роботи з відгуками відвідувачів Expirenza. Про це повідомив один зі співзасновників проєкту Олег Гороховський у своєму телеграм-каналі.
Серед клієнтів Expirenza ресторани, приватні клініки, салони краси та інші. Зокрема, сервісом користуються Kyiv Food Market, Milkbar, Mimosa Brooklyn Plaza, Vodafone, Добробут, Тайський і Китайський привіт, Чорноморка, SPORTLIFE і багато інших. У компанії працює 11 осіб.
За словами Гороховського, тепер платформа об'єднає в собі оплату в ресторанах від monobank з сервісами expirenza.
«Ми зробимо єдиний QR-код для ресторанів – відгуки, меню, оплата і чайові. Нова назва сервісу – Expirenza by mono», – написав він.
Гороховський додав, що нова послуга буде доступна закладам України вже в вересні-жовтні та працюватиме з будь-якими банківськими картами.
Нагадаємо: корпорація Fozzy Group розробляє свій цифровий «Банк Власний Рахунок».