Monobank купив сервіс для роботи з відгуками відвідувачів Expirenza
Тепер платформа об'єднає в собі оплату в ресторанах від monobank з сервісами expirenza

Український необанк monobank купив сервіс для роботи з відгуками відвідувачів Expirenza. Про це повідомив один зі співзасновників проєкту Олег Гороховський у своєму телеграм-каналі.
Серед клієнтів Expirenza ресторани, приватні клініки, салони краси та інші. Зокрема, сервісом користуються Kyiv Food Market, Milkbar, Mimosa Brooklyn Plaza, Vodafone, Добробут, Тайський і Китайський привіт, Чорноморка, SPORTLIFE і багато інших. У компанії працює 11 осіб.
За словами Гороховського, тепер платформа об'єднає в собі оплату в ресторанах від monobank з сервісами expirenza.
«Ми зробимо єдиний QR-код для ресторанів – відгуки, меню, оплата і чайові. Нова назва сервісу – Expirenza by mono», – написав він.
Гороховський додав, що нова послуга буде доступна закладам України вже в вересні-жовтні та працюватиме з будь-якими банківськими картами.
Нагадаємо: корпорація Fozzy Group розробляє свій цифровий «Банк Власний Рахунок».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].