За даними Федеральної служби автомобільного транспорту (VDIK), в серпні на німецькому автомобільному ринку тривало охолодження: минулого місяця кількість реєстрацій впала на 23% до 193 307 автомобілів. Це найслабші продажі в серпні з 1992 року, пише Automobile News Europe.
Продажі нових автомобілів, за словами президента VDIK Райнхарда Цірпеля, приватним клієнтам залишаються низькими – ринок скоротився приблизно на 16% в порівнянні з середнім показником за 10 років. Реєстрації нових автомобілів приватними покупцями скоротились на чверть. Продажі бізнес-клієнтам знизилися на 22%.
На автомобільну промисловість як і раніше впливає глобальна нестача мікросхем, яка змушує автовиробників скорочувати виробництво і, відповідно, поставки нових автомобілів дилерам.
Бум продажів електричних і гібридних автомобілів набрав обертів в серпні. Німці продовжують «мігрувати» в цей сегмент, відмовляючись від бензинових і дизельних автомобілів.
Продажі повністю електричних автомобілів в Німеччині підскочили на 80% до 28 860 одиниць. Частка цих автомобілів в загальному обсязі продажів збільшилася до 14,9%. Реєстрація нових плагін-гібридів збільшилися на 43% до 24 497 одиниць, частка цього типу автомобілів досягла 12,7%.
Продаж нових бензинових автомобілів скоротився на 42%. Частка ринку цих автомобілів знизилася до 35,5%. Водночас реєстрація нових дизельних автомобілів впала на 51% і склала 17,7% ринку.
Серед брендів, які збільшили свої продажі в серпні, виділяються Suzuki (зростання на 37%), Tesla (+ 34%), Mazda (+ 19%) і Opel (8%). Volkswagen залишився найбільш продаваним брендом в Німеччині, попри зниження реєстрацій на 17%.
За перші вісім місяців реєстрація нових автомобілів в Німеччині збільшилася на 2,5% до 1,8 млн автомобілів, що на 2% більше, ніж за той же період минулого року, але на 25% менше, ніж за той же період минулого року.
Нагадаємо: британська влада оголосила, що готова заплатити автовласникам до 3000 фунтів стерлінгів, якщо вони відмовляться використовувати свої автомобілі з бензиновими і дизельними двигунами і будуть користуватися частіше іншими видами транспорту, які менше забруднюють навколишнє середовище.