Медіагрупа StarLightMedia щорічно інвестує близько $15 млн у рамках корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), показуючи на своїх каналах соціальну рекламу. Про це заявив СЕО StarLightMedia Олександр Богуцький на 7-му форумі «Диригенти змін» компанії «Делойт» в Україні, передає «Інтерфакс».
«Ми лідери за соціальною рекламою», – заявив Богуцький.
Як іще один приклад КСВ Богуцький назвав виділення бенефіціаром каналу Віктором Пінчуком у бажанні пришвидшити зміну політичних еліт близько $0,5 млн на проєкт «Нові лідери», третій сезон якого було припинено в березні 2020 року через COVID-19.
Голова StarLightMedia також висловився за активнішу позицію держави в частині впровадження нових стандартів у сфері охорони здоров'я, соціального та гендерного розвитку. Зокрема, він вітав запровадження гендерних квот на партійних виборах і рішення про обов'язкову вакцинацію вчителів, медиків і деяких інших категорій працівників.
Згідно з інформацією на сайті групи, вона, зокрема, інвестувала в рекламу вакцинації, і в рамках комплексної програми імунізації співробітників (разом із родичами) було вакциновано 81% співробітників StarLightMedia.
До складу StarLightMedia входять сім каналів: СТБ, ICTV, ICTV Ukraine, «Новий», М1, М2 і «ОЦЕ», а також власний продакшн StarLight Production, компанія з оренди техніки StarLight Rental і виробник сценічних декорацій StarLight Scenery.