StarLightMedia щорічно інвестує $15 млн в соцрекламу – СЕО медіагрупи
Компанія, серед іншого, інвестувала кошти в рекламу вакцинації

Медіагрупа StarLightMedia щорічно інвестує близько $15 млн у рамках корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), показуючи на своїх каналах соціальну рекламу. Про це заявив СЕО StarLightMedia Олександр Богуцький на 7-му форумі «Диригенти змін» компанії «Делойт» в Україні, передає «Інтерфакс».
«Ми лідери за соціальною рекламою», – заявив Богуцький.
Як іще один приклад КСВ Богуцький назвав виділення бенефіціаром каналу Віктором Пінчуком у бажанні пришвидшити зміну політичних еліт близько $0,5 млн на проєкт «Нові лідери», третій сезон якого було припинено в березні 2020 року через COVID-19.
Голова StarLightMedia також висловився за активнішу позицію держави в частині впровадження нових стандартів у сфері охорони здоров'я, соціального та гендерного розвитку. Зокрема, він вітав запровадження гендерних квот на партійних виборах і рішення про обов'язкову вакцинацію вчителів, медиків і деяких інших категорій працівників.
Згідно з інформацією на сайті групи, вона, зокрема, інвестувала в рекламу вакцинації, і в рамках комплексної програми імунізації співробітників (разом із родичами) було вакциновано 81% співробітників StarLightMedia.
До складу StarLightMedia входять сім каналів: СТБ, ICTV, ICTV Ukraine, «Новий», М1, М2 і «ОЦЕ», а також власний продакшн StarLight Production, компанія з оренди техніки StarLight Rental і виробник сценічних декорацій StarLight Scenery.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].