Таїланд є великим центром виробництва автомобілів з повним ланцюжком поставок, де представлені великі міжнародні автовиробники, такі як Toyota, Honda, Nissan, Great Wall Motors і Mercedes-Benz.
За даними Statista, в 2018 і 2019 роках в Таїланді щороку вироблялося понад 2 млн автомобілів. У 2020 році через пандемію ця кількість впала до 1,4 млн, і COVID-19 залишається головною причиною скорочення виробництва і продажів автомобілів у Таїланді в 2021 році.
У міру того, як світові автовиробники переходять на виробництво електромобілів, у Таїланді усвідомлюють необхідність рухатися в цьому ж руслі. За даними Bangkok Post, на яке посилається ixbt.com, Національний комітет з економічної політики в області електромобілів прагне до того, щоб до 2035 року в країні вироблялися тільки електромобілі (автобуси, легкові машини і мотоцикли) загальною кількістю близько 18,4 млн одиниць.
Якщо говорити про найближчу перспективу, Комітет націлений на виробництво 1 млн електромобілів до 2025 року і 6 млн – до 2030 року.
Тільки випуск легковиків і пікапів на електричному ходу в Таїланді планують довести в 2025 році до 400 000 штук, в 2030 році – до 2,94 млн штук, а в 2035 році – до 8,63 млн штук.
За даними Nikkei Asia, інвестиції в виробництво і будівництво інфраструктури для електромобілів у 2017-2019 роках досягли $2,5 млрд.
Очікується, що Рада з інвестицій Таїланду (BOI) збільшить бюджет на будівництво більшої кількості допоміжного обладнання для електромобілів на наступні роки.
Дані таїландської асоціації виробників електричних транспортних засобів (EVAT) показують, що зараз в країні налічується близько 2200 зарядних пристроїв на 664 станціях, а кількість електромобілів, зареєстрованих в Таїланді, станом на квітень 2021 року досягла 100 000 штук. Уряд сподівається, що до 2025 року по дорогах країни буде їздити мільйон електромобілів.
Як повідомлялося, у Норвегії останній бензиновий автомобіль продадуть у квітні 2022 року.