Платіжна система Mastercard 28 вересня оголосила про запуск в США, Великобританії та Австралії нової програми, в рамках якої споживачі отримають можливість оплачувати товари і послуги в розстрочку і без додаткових комісій. Ця опція має назву «купи зараз – заплати потім», buy now, pay later (BNPL), пише Коммерсант.
Компанія вважає, що така програма дозволить банкам та іншим кредитним організаціям, фінтех-компаніям і операторам мобільних гаманців пропонувати послуги оплати в розстрочку безпосередньо в торгових точках, що підвищить їх привабливість серед клієнтів.
Головними партнерами Mastercard в програмі BNPL буде американський підрозділ Barclays, американські банки і фінансові компанії Fifth Third, FIS, Galileo, Huntington, Marqeta, SoFi і Synchrony, а також австралійські Qantas Loyalty і Latitude.
За даними McKinsey, під час пандемії COVID-19 фінансові продукти на зразок BNPL зросли щонайменше вдвічі на тлі підвищеного попиту споживачів на купівлю онлайн – як наслідок зменшення доходів.
Втім, деякі дослідження, на які посилається американський канал CBS, сиверджують, що, як і інші кредитні продукти, подібні програми несуть певні ризики для споживачів.
40% американців, які користуються виплатами в розстрочку, вже пропускали щонайменше одну виплату, що позначилося на їх кредитному рейтингу.
Як повідомлялося, PayPal купує японський сервіс Paidy для оплати врозстрочку за майже $3 млрд.