Легальна українська беттінгова компанія Parimatch Ukraine 28 вересня у Києві зібрала представників регіональних медіа та пресслужб спортивних клубів задля обміну досвідом та налагодження взаємодії. Загалом до заходу долучилися 60 учасників з різних областей України. Про це повідомляється у пресрелізі компанії.
Програма для гостей та учасників конференції видалася дуже насиченою. Окрім безпосереднього нетворкінгу всі мали змогу послухати виступи та поради лідерів індустрії – журналістів, редакторів та маркетологів з провідних спортивних видань: головного редактора Tribuna.com Україна Олега Щербакова, керівника напрямку виробництва вебконтенту в 1+1 media Данила Щестюка, головного редактора видання «Телеграф» Ярослава Жарєнова, головного редактора розділу «Спорт 24» сайту «24 канал» Ігоря Саджениці, керівника маркетингової компанії Evolution Владислава Вахильчука, СЕО курсу «Спортивний маркетинг» Максима Мотіна та представників компанії Parimatch Ukraine Пилипа Орлова та Дениса Бобра.
Експерти поділилися з колегами які інструменти краще використовувати для просування бренду або особистості, пошуку інформаційних приводів, як написати чи розказати цікаво про спорт, при цьому зберегти журналістські стандарти та як пропонувати цікаві проєкти партнерам. Не теорією єдиною – учасники PM Media Boost мали змогу відпрацювати у групах та розібрати практичні кейси, щоб покращити взаємодію між собою. Налагоджені зв’язки точно допоможуть у подальшій роботі преси та клубів.
CEO Parimatch Ukraine Наталія Гілевич, як представниця організаторів заходу висловила сподівання на ефективність такого з'їзду.
«Parimatch розвиває спорт не лише на глобальному рівні, а й локальному, бо розуміє, що великих перемог не буває без маленьких чемпіонів. Тому сподіваємося, що завдяки нам з вами люди підуть на стадіони, стануть активніше займатися спортом і ми виведемо спорт у регіонах на новий рівень – безпосередньо на спортивних майданчиках, у медіа та серед вболівальників», – сказала вона.
Керівник напрямку виробництва вебконтенту в 1+1 media Данило Щестюк з власного досвіду висловив, чому такі форуми важливі та корисні:
«Всі ми знаємо про стосунки преси, гравців та пресслужбі клубів – часто вони не ідеальні. Гравці відмовляють в інтерв'ю журналістам, пресслужби не запрошують їх, або надсилають «сухі» пресрелізи, журналісти грішать особистими знайомствами зі спортсменами та відомою їм інформацією. Такі заходи, як PM Media Boost, гарна можливість, аби відверто про все це поговорити та обрати спільні орієнтири, до яких варто рухатися разом. Зробити щось справді круте в українському спорті можна лише завдяки руху всіх в одному напрямі», – зазначив він.