Територіальні органи Держпродспоживслужби за січень-вересень 2021 року отримали понад 17 900 пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів. Про це повідомляється на сайті відомства.
«З усієї кількості звернень... 45% стосувались якості наданих послуг (з них 43% – якості житлово-комунальних послуг, 2% – якості фінансових та банківських послуг). Ще 37% звернень споживачів стосувались якості непродовольчих товарів, 5% – якість продовольчих товарів», – зазначається у повідомленні.
Згідно з повідомленням, решта звернення стосувались придбання товарів через Інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями та при укладанні договору на відстані.
За даними Держпродспоживслужби, за результатами розгляду звернень споживачам повернуто 7,6 млн грн за неякісні товари та надані послуги.
Як повідомлялося, найгірша якість газу, який продавали споживачам, у вересні-2021 у Кіровоградській області, найліпша – у Сумській.