Майже половина скарг у січні-вересні стосувалася якості послуг ЖКГ – Держпродспоживслужба
Якість продовольчих товарів спричинила скарги 5%

Територіальні органи Держпродспоживслужби за січень-вересень 2021 року отримали понад 17 900 пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів. Про це повідомляється на сайті відомства.
«З усієї кількості звернень... 45% стосувались якості наданих послуг (з них 43% – якості житлово-комунальних послуг, 2% – якості фінансових та банківських послуг). Ще 37% звернень споживачів стосувались якості непродовольчих товарів, 5% – якість продовольчих товарів», – зазначається у повідомленні.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Згідно з повідомленням, решта звернення стосувались придбання товарів через Інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями та при укладанні договору на відстані.
За даними Держпродспоживслужби, за результатами розгляду звернень споживачам повернуто 7,6 млн грн за неякісні товари та надані послуги.
Як повідомлялося, найгірша якість газу, який продавали споживачам, у вересні-2021 у Кіровоградській області, найліпша – у Сумській.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.