Майже половина скарг у січні-вересні стосувалася якості послуг ЖКГ – Держпродспоживслужба

Майже половина скарг у січні-вересні стосувалася якості послуг ЖКГ – Держпродспоживслужба

Якість продовольчих товарів спричинила скарги 5%

Майже половина скарг у січні-вересні стосувалася якості послуг ЖКГ – Держпродспоживслужба
Фото: pexels.com

Територіальні органи Держпродспоживслужби за січень-вересень 2021 року отримали понад 17 900 пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів. Про це повідомляється на сайті відомства.

«З усієї кількості звернень... 45% стосувались якості наданих послуг (з них 43% – якості житлово-комунальних послуг, 2% – якості фінансових та банківських послуг). Ще 37% звернень споживачів стосувались якості непродовольчих товарів, 5% – якість продовольчих товарів», – зазначається у повідомленні.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Згідно з повідомленням, решта звернення стосувались придбання товарів через Інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями та при укладанні договору на відстані.

За даними Держпродспоживслужби, за результатами розгляду звернень споживачам повернуто 7,6 млн грн за неякісні товари та надані послуги.

Як повідомлялося, найгірша якість газу, який продавали споживачам, у вересні-2021 у Кіровоградській області, найліпша – у Сумській.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло