Компанія Google не тільки ставить і реалізує амбітні цілі щодо скорочення викидів парникових газів, а й розвиває просвітницький напрям. У вересні з'явилися нові ініціативи від туристичного напрямку, зокрема – екосертифіковані готелі в Google. А з 6 жовтня Google почав публікувати інформацію про викиди вуглецю безпосередньо в Google Авіаквитки.
Як обіцяє у своєму блозі Річард Холден, VP of Travel Products, оцінку викидів вуглецю майже для кожного польоту можна буде знайти в результатах пошуку: поруч з ціною і тривалістю польоту. Це дасть можливість при рівності таких показників як вартість і час перельоту враховувати ще й вуглецевий слід. Рейси з меншими викидами будуть відзначені зеленим значком, а також реалізована можливість пріоритезації результатів пошуку виходячи з екологічного критерію.
Причому оцінки викидів, за словами Холдена, обраховуються не лише в залежності від конкретного рейсу, а й від посадкового місця, стану літака. Наприклад, викиди збільшуються для крісел преміумкласу і першого класу, оскільки вони займають більше місця і складають більшу частку від загального обсягу викидів.
Для отримання оцінок викидів Google використовує дані Європейського агентства з навколишнього середовища, інформацію про конкретні рейси від авіакомпаній. «Ми нещодавно приєдналися до коаліції Travalyst, де Google допоможе розробити відкриту модель для розрахунку викидів вуглецю від авіаперельотів і просувати стандартизацію у всій індустрії туризму з використанням цієї структури», – повідомив Холден.