Nike почне продавати віртуальні товари Йдеться, наприклад, про цифрові кросівки, які користувач купує не для себе, а для своїх персонажів в онлайн-іграх чи фотографіях. Для нового бізнес-напрямку американський виробник запатентував сім товарних знаків, які тепер захищатимуть бренди на цифрових платформах.
Віртуальний одяг – це речі, до яких не можна доторкнутися, зате їх можна легко надіти для фотографії і отримати чимало лайків. Ви заходите на один із сайтів, які цим займаються, оформляєте замовлення, завантажуєте туди будь-яке своє фото, оплачуєте та буквально через кілька годин отримуєте зображення вже у новому образі, пояснює Коммерсант.
У 2018 році банк Barclays провів опитування і з'ясував, що кожен десятий покупець купує речі виключно для створення контенту в соцмережах. Після цього новинка у найкращому разі повертається назад до магазину, у гіршому – захаращує гардероб або відправляється на звалище.
Після цього з'явилися перші колекції цифрового одягу. Виробники зазначали, що такі товари не провокують надвиробництво та залишаються найбільш екологічними.
Судячи з заявок, які Nike направив до Управління з патентів та товарних знаків США, цифрові продукти компанії будуть використовуватися насамперед у відеоіграх та інших комп'ютерних програмах.
Минулого тижня бренд опублікував дві вакансії: дизайнера віртуального одягу та дизайнера віртуального взуття. Вони, як сказано в оголошенні, мають допомогти зробити «цифрову революцію».
Nike не є першопрохідцем в цій галузі. Раніше Balenciaga випустила колекції одягу для відеогри Fortnite, а у Roblox була нещодавно виставка Gucci. Це тренд. Тенденція на те, що бренди з реального життя, які раніше на цей шматок пирога не претендували, побачили його і пішли туди, зазначають експерти.
Нагадаємо, Balenciaga представиланову колекцію у вигляді епізоду «Сімпсонів».