Кількість успішних кібератак зросла, хоча компанії витрачають більше коштів на захист

Із загальної кількості кібератак на одну компанію 29 стали успішними

фото Shutterstock

Одна компанія протягом цього року в середньому стикалася з 270 кібератаками, що на 31% більше, ніж у 2020 році. Такі дані наводить дослідження консалтингової компанії Accenture, на яке посилається РБК.

При цьому 82% компаній відповіли, що за останній рік вони збільшили бюджет на кібербезпеку. З них 22% збільшили ці витрати на 10-24%, а 3% – більш як на 25%.

Дослідження проводилося з березня по квітень 2021 року у 18 країнах серед понад 4700 керівників компаній із річним оборотом не менше $1 млрд із 23 галузей.

Із загальної кількості кібератак на одну компанію в середньому 29 визнано успішними. Як випливає з дослідження, доступ до даних, сервісів, мереж чи пристроїв компаній серед шахраїв у 2021 році, порівняно з минулим роком, зріс на 32%.

Ще 55% компаній виявилися вразливими до кібератак. Це свідчить про те, що компанії мають недостатньо інформації про можливі зламування. Крім того, вони надто повільно усувають уразливості.

Автори дослідження вказали як одну з причин те, що компанії «занадто часто фокусуються на швидкості розвитку бізнесу, жертвуючи безпекою і створюючи великий ризик».

Вони запропонували поширювати всю екосистему компаній, включаючи партнерські мережі, заходи захисту інформації. Така пропозиція обумовлена тим, що більшість зламів здійснюється через ланцюжок поставок. Згідно з дослідженням, кількість успішних зламів через партнерів зросла з 44% до 61%.

Усього 5% компаній-респондентів відповіли, що вони успішно відбивають кібератаки та змогли окупити інвестиції у безпеку.

Нагадаємо, за даними Microsoft, російські хакери з Nobelium за кілька місяців здійснили 23 000 атак.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS