Департамент юстиції США подав позов до сервісу таксі Uber через дискримінацію людей з інвалідністю. За даними відомства, компанія не скоригувала тарифи та час безкоштовного очікування для тих, хто не може швидко сісти в машину. Про це повідомляє Reuters.
Період безкоштовного очікування становить лише дві хвилини, а людям з інвалідністю може знадобитися більше часу, наприклад, якщо вони користуються інвалідними візками, Мін'юст США зазначає у позові.
На думку відомства, Uber порушує закон «Про сприяння людям з інвалідністю» (Americans With Disabilities Act).
Мін'юст просить Окружний суд Сан-Франциско зобов'язати компанію змінити тарифи та виплатити компенсацію тим, хто зазнав незаконних зборів.
«Люди з інвалідністю заслуговують на рівний доступ до всіх сфер суспільного життя, включаючи приватні транспортні послуги, що надаються такими компаніями як Uber. Це потужний сигнал, що Uber не може карати пасажирів з інвалідністю просто тому, що їм потрібно більше часу, щоб сісти в машину», – наголосив Крістен Кларк, помічник генерального прокурора з відділу цивільних прав Мін'юсту США.
Представники Uber заявили, що мають спеціальні тарифи для маломобільних громадян і для тих, кому потрібна допомога з посадкою і висадкою. Вони не включають плату за очікування. Крім того, у компанії наголосили, що автоматично повертають виплату за очікування тим, хто вказав статус пасажира з інвалідністю. До цього, зазначили в Uber, гроші повертали на запит.
Також повідомлялося, що колишній водій Uber подав на компанію до суду за расову дискримінацію.