Онлайн-розпродаж у «День холостяка» цього року дозволив встановити новий рекорд за обсягом продажів попри пандемію: продажі Alibaba перевищили $84,5 млрд.
З моменту свого дебюту в 2009 році «День холостяка» (проводиться щороку 11 листопада – 11.11) затьмарив продажі «Чорної п'ятниці» та «Кіберпонеділка» в США як за інтенсивністю, так і за обсягами, пише The Bell.
Китайський гігант Alibaba перетворив цей день на найбільшу маркетингову акцію з величезними знижками для споживачів, а також доповнив шопінг цілими шоу – наприклад, у минулих роках компанія запрошувала виступати таких знаменитостей як Тейлор Свіфт.
Продажі Alibaba на «День холостяка» продовжують різко зростати, незважаючи на пандемію. У допандемічний 2019 рік компанія отримала дохід $38 млрд, наступного року – $77,8 млрд, а в 2021-му – $84,5 млрд.
Цього року фестиваль розпродажів Alibaba проходив у новому форматі: було відкрито два так звані «вікна продажу», товари за знижками можна було придбати з 1 по 3 листопада, а також протягом доби починаючи з півночі 11 листопада.
Новий рекорд з продажів може допомогти Alibaba послабити побоювання інвесторів, які зіткнулися з 30% падінням акцій Alibaba цього року на тлі репресій Пекіна проти всього IT-сектору країни.
Акції Alibaba на торгах у США зросли на 2,4%.
Як повідомлялося, через здешевлення Alibaba Джек Ма втратив третину статків і покинув перше місце в рейтингу найбагатших китайців.