У третьому кварталі Xiaomi зіткнулася з наслідками глобального дефіциту чіпів, про що згадала у свіжому квартальному звіті. За даними Counterpoint Research і Canalys, китайська компанія, яка лише недавно стала другим за величиною виробником смартфонів у світі, у третьому кварталі повернулася на третє місце, поступившись позицією Apple, пише 3DNews.
Звітуючи про фінансові показники за квартал, Xiaomi заявила, що її бізнес серйозно постраждав від дефіциту чіпів, який, як очікується, збережеться в першій половині наступного року.
У третьому кварталі 2021 року компанія продала 43,9 млн смартфонів у всьому світі, що приблизно на 6% менше, ніж у той же період роком раніше. Xiaomi назвала смартфони «наріжним каменем» свого бізнесу, який також включає ряд інших продуктів.
Цього року Xiaomi оголосилапро запуск бізнесу із виробництва електромобілів. Компанія заявила, що розпочне масовий випуск своєї дебютної моделі у першій половині 2024 року.
Раніше компанія здивувала інвесторів після того, як обійшла Apple і стала другим за величиною виробником смартфонів у світі. У другому кварталі продажі компанії різко зросли, завдяки чому Xiaomi за кількістю проданих смартфонів поступалася лише Samsung. З того часу компанія сильно постраждала від проблем із ланцюжком поставок.
Counterpoint повідомляє, що через великий модельний ряд вироблених пристроїв Xiaomi постраждала сильніше, ніж деякі інші компанії.
У третьому кварталі компанія пропонувала понад 50 різних моделей смартфонів, тоді як Apple продавала 14 різних пристроїв. Крім того, Apple виграла від високих продажів iPhone 13. Нещодавній звіт Canalys показав, що на частку Apple припало 15% світових поставок смартфонів, що на 1% більше ніж у Xiaomi.
Однак аналітики впевнені, що китайська компанія має всі шанси повернути собі друге місце на ринку. Крім того, не виключається можливість того, що в кінцевому рахунку Xiaomi стане провідним світовим виробником смартфонів. Аналітики вважають, що компанії необхідно зберегти лідерство на двох зі своїх ключових ринків, в Індії та Китаї, одночасно працюючи над розширенням присутності у таких країнах, як США.
Загальний дохід Xiaomi у третьому кварталі становив $12,2 мільярда. Це на 8 % більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, але набагато менше, ніж очікували аналітики.
Як повідомлялося, зростання продажу смартфонів на світовому ринку обернулося на спадання.