Що сталося. Частка електронних квитків, які купують пасажири АТ «Укрзалізниця», за підсумками 2021 року складає 68,5% від загального обсягу.
Джерело. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Деталі. Згідно з повідомленням, продажі квитків онлайн зросли у грудні минулого року – до 77%.
Загалом у 2021 році пасажири «УЗ» придбали 28,8 млн квитків на поїзди через онлайн-сервіси та каси.
Зазначається, що «Укрзалізниця» запровадила оформлення квитків онлайн у 2012 році. З того часу доля продажів квитків онлайн зростає щорічно: за 2020 рік пасажири придбали онлайн 61,5% квитків.
Бекграунд. Нагадаємо, що «Укрзалізниця» у 2021 році провела 106 аукціонів із продажу металобрухту в електронній торговій системі «Прозорро.Продажі», реалізувавши 203 400 тонн брухту на 1,7 млрд грн.