«Укрзалізниця»: Продаж залізничних квитків онлайн зріс до 70% у 2021 році
Пасажири компанії придбали 28,8 млн квитків на поїзди через онлайн-сервіси та каси

Що сталося. Частка електронних квитків, які купують пасажири АТ «Укрзалізниця», за підсумками 2021 року складає 68,5% від загального обсягу.
Джерело. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Деталі. Згідно з повідомленням, продажі квитків онлайн зросли у грудні минулого року – до 77%.
Загалом у 2021 році пасажири «УЗ» придбали 28,8 млн квитків на поїзди через онлайн-сервіси та каси.
Зазначається, що «Укрзалізниця» запровадила оформлення квитків онлайн у 2012 році. З того часу доля продажів квитків онлайн зростає щорічно: за 2020 рік пасажири придбали онлайн 61,5% квитків.
Бекграунд. Нагадаємо, що «Укрзалізниця» у 2021 році провела 106 аукціонів із продажу металобрухту в електронній торговій системі «Прозорро.Продажі», реалізувавши 203 400 тонн брухту на 1,7 млрд грн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].