«Укрзалізниця»: Продаж залізничних квитків онлайн зріс до 70% у 2021 році

«Укрзалізниця»: Продаж залізничних квитків онлайн зріс до 70% у 2021 році

Пасажири компанії придбали 28,8 млн квитків на поїзди через онлайн-сервіси та каси

«Укрзалізниця»: Продаж залізничних квитків онлайн зріс до 70% у 2021 році
Фото: УНІАН

Що сталося. Частка електронних квитків, які купують пасажири АТ «Укрзалізниця», за підсумками 2021 року складає 68,5% від загального обсягу.

Джерело. Про це повідомляє пресслужба компанії.

Деталі. Згідно з повідомленням, продажі квитків онлайн зросли у грудні минулого року – до 77%.

Загалом у 2021 році пасажири «УЗ» придбали 28,8 млн квитків на поїзди через онлайн-сервіси та каси.

Зазначається, що «Укрзалізниця» запровадила оформлення квитків онлайн у 2012 році. З того часу доля продажів квитків онлайн зростає щорічно: за 2020 рік пасажири придбали онлайн 61,5% квитків.

Бекграунд. Нагадаємо, що «Укрзалізниця» у 2021 році провела 106 аукціонів із продажу металобрухту в електронній торговій системі «Прозорро.Продажі», реалізувавши 203 400 тонн брухту на 1,7 млрд грн.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло