Компанія Google заявила про відмову від впровадження технології Federated Learning of Cohorts, яка мала прийти на зміну стороннім файлам cookie у браузері Chrome. Водночас, технологічний гігант задіяє систему Topics API, на основі якої будуватиметься таргетована реклама в майбутньому, пише The Verge.
За допомогою Topics API будуть визначатися теми, які цікавлять користувача браузера, для чого застосовується аналіз активності при перегляді веб-контенту.
Браузер зможе дізнаватися про переваги через історію відвідувань, яка буде зберігатися протягом трьох тижнів і використовуватися для визначення тематик, що цікавлять користувача.
Кожному відвідуваному сайту браузер присвоюватиме певну тематику відповідно до спрямованості розміщеного на тому чи іншому ресурсі контенту.
В даний час алгоритм вже має в арсеналі близько 350 тематик, хоча кінцева мета розробників полягає у створенні від кількох сотень до кількох тисяч тематик, за рахунок чого інтереси користувача будуть визначатися більш точно.
Зазначається, що всі дані зберігатимуться на пристроях без передачі на будь-які віддалені сервери. У компанії вважають, що такий підхід є більш конфіденційним порівняно з використанням сторонніх файлів cookie для збору даних про активність користувача.
Коли користувач відвідує будь-який сайт, Topics API «покаже» ресурсу та його рекламним партнерам три цікаві для нього теми, сформовані на основі історії переглядів за останні три тижні.
Також зазначається, що користувачі можуть переглядати і редагувати свої теми в налаштуваннях браузера.
Google планує випустити пробну версію Topics API для розробників, але коли це буде зроблено, поки невідомо.
Як повідомлялося, регулятор у Франції обклав Google та Facebook багатомільйонними штрафами через cookie.