Google представила новий інструмент для таргетованої реклами, більш конфіденційний, ніж cookie

Google представила новий інструмент для таргетованої реклами, більш конфіденційний, ніж cookie

Кожному відвіданому сайту браузер присвоюватиме певну тематику

Google представила новий інструмент для таргетованої реклами, більш конфіденційний, ніж cookie
фото Shutterstock

Компанія Google заявила про відмову від впровадження технології Federated Learning of Cohorts, яка мала прийти на зміну стороннім файлам cookie у браузері Chrome. Водночас, технологічний гігант задіяє систему Topics API, на основі якої будуватиметься таргетована реклама в майбутньому, пише The Verge.

За допомогою Topics API будуть визначатися теми, які цікавлять користувача браузера, для чого застосовується аналіз активності при перегляді веб-контенту.

Браузер зможе дізнаватися про переваги через історію відвідувань, яка буде зберігатися протягом трьох тижнів і використовуватися для визначення тематик, що цікавлять користувача.

Кожному відвідуваному сайту браузер присвоюватиме певну тематику відповідно до спрямованості розміщеного на тому чи іншому ресурсі контенту.

В даний час алгоритм вже має в арсеналі близько 350 тематик, хоча кінцева мета розробників полягає у створенні від кількох сотень до кількох тисяч тематик, за рахунок чого інтереси користувача будуть визначатися більш точно.

Зазначається, що всі дані зберігатимуться на пристроях без передачі на будь-які віддалені сервери. У компанії вважають, що такий підхід є більш конфіденційним порівняно з використанням сторонніх файлів cookie для збору даних про активність користувача.

Коли користувач відвідує будь-який сайт, Topics API «покаже» ресурсу та його рекламним партнерам три цікаві для нього теми, сформовані на основі історії переглядів за останні три тижні.

Також зазначається, що користувачі можуть переглядати і редагувати свої теми в налаштуваннях браузера.

 Google планує випустити пробну версію Topics API для розробників, але коли це буде зроблено, поки невідомо.

Як повідомлялося, регулятор у Франції обклав Google та Facebook багатомільйонними штрафами через cookie.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло