Аналітики назвали Apple найдорожчим брендом, а TikTok – лідером «революції в медіа»

Тим часом традиційне телебачення здає позиції

фото Shutterstock

Аналітична компанія Brand Finance склала новий рейтинг брендів Global 500 за 2022 рік. Найдорожчим брендом світу знову стала Apple.

Вартість бренду Apple за рік зросла на третину і досягла абсолютного рекорду рейтингу в $355 млрд.

У топ-5 також увійшли Amazon ($350 млрд), Google ($263 млрд), Microsoft ($184 млрд) і Walmart ($112 млрд).

Брендом, який зростає найшвидше (втричі за рік) названий TikTok, найсильнішим (показник враховує інвестиції та ефективність бізнесу) другий рік поспіль – We Chat.

Зазначається, що із разючим зростанням на 215% вартість бренду розважального додатку TikTok збільшилася з $18,7 млрд в 2021 році до $59 млрд цього року. Зайнявши 18-е місце серед 500 найцінніших брендів світу, TikTok  став найвищим новим учасником рейтингу Brand Finance Global 500.

Технологічна галузь зберігає лідерство з капіталізації брендів. Світовий ритейл, що знаходиться на другому місці, за пандемію наростив капіталізацію на 46%, і вона перевершила $1 трлн.

Дві третини капіталізації світових брендів зосереджено у двох найбільших економіках – США та Китаю.

Загалом медіа-бренди входять до трійки найшвидше зростаючих брендів у рейтингу: з додатком Snapchat (вартість бренду зросла на 184% до $6,6 млрд) та південнокорейським інтернет-брендом Kakao (вартість бренду зросла на 161% до $4,7 млрд).

Інші відомі гравці з медіа-сектору – стрімінгові сервіси: Disney (ціна бренду зросла на 11% до $57 млрд), Netflix (ціна бренду виросла на 18% до $29,4 млрд), YouTube (вартість бренду зросла на 38% до $23,9 млрд) і Spotify (ціна бренду зросла на 13% до $6,3 млрд) – всі вони демонструють зростання.

Навпаки, традиційні медіа-бренди продовжують скорочуватися, оскільки люди віддають перевагу соцмережам і потоковому мовленню на запит. Warner Bros став брендом, який падає найшвидше (вартість бренду впала на 33% до $6,8 млрд), і ця тенденція стає очевидною.

Нагадаємо, Unilever має намір купити власника брендів «Терафлю» та «Вольтарен» за $68 млрд.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS