Американська мережа кафе Starbucks Corp заявила в понеділок, що залишить російський ринок майже через 15 років роботи в цій країні, оскільки мережа кав'ярень приєднується до McDonald's, відзначаючи кінець присутності деяких з провідних західних брендів у країні, пише Reuters.
Starbucks має 130 магазинів у росії, якими керує її франчайзі Alshaya Group, в якій працює близько 2000 співробітників.
Рішення Starbucks згорнути свою діяльність у росії відрізняється від підходу деяких інших іноземних компаній.
Минулого тижня McDonald's заявила, що продає свої ресторани в росії місцевому франчайзі Олександру Говору, бізнес отримає нову назву, але збереже свої товарні знаки, у той час як французька Renault продає контрольний пакет акцій найбільшого російського автовиробника з можливістю викупу частки.
Багато інших західних компаній, у тому числі Imperial Brands і Shell, розривають зв'язки з російським ринком, погоджуючись продати свої активи в країні або передати їх місцевим менеджерам.
У березні Starbucks закрила свої магазини та призупинила всю діяльність у росії, у тому числі доставку своєї продукції в країну, після вторгнення путінських військ в Україну.
Компанія, що відкрила свій перший магазин у росії в 2007 році, заявила, що продовжуватиме підтримувати там своїх співробітників, у тому числі платити їм протягом шести місяців.
Starbucks не надала подробиць щодо фінансових наслідків виходу.
Нагадаємо, російський нафтовик придбає бізнес McDonalds Russia.