Що сталося. Компанії-постачальники не нараховуватимуть плату за комунальні послуги в разі, якщо споживач був відсутній понад 30 днів. Свою відсутність абонент має підтвердити відповідним документом.
Джерело. Про це повідомляє «РБК-Україна» з посиланням на роз'яснення заступника міністра громад та територій Наталії Хоцяновської.
Докладно. «Сьогодні всі споживачі, якщо вони були відсутні більше 30 днів, повинні звернутися до постачальників послуг, щоб їм не робили нарахування. Це не стосується приміщень, обладнаних лічильниками, потрібно ці показники подавати, а саме – повторювати ті, які були раніше. Це не поширюватиметься на послугу управління багатоквартирним будинком, і не стосуватиметься послуг на тепло», – каже вона.
Так, якщо людина понад 30 днів не перебувала в приміщенні, вона має звернутися із заявою до постачальника послуг, а також додати хоча б один із таких документів:
Ця довідка буде підставою для того, щоб постачальник послуг зробив перерахунок.