Російський маркетплейс Wildberries змінив назву на “Ягодки”

Раніше у кремлі обурювалися “засиллям іноземних назв” у компаніях

Фото: DR

Популярний російський інтернет-магазин Wildberries змінив назву на російськомовну «Ягодки».

На головній сторінці сайту маркетплейсу слово Wildberries змінилося на російськомовне «Ягодки». Навколо нього на тлі фірмового фіолетового кольору з'явилися зображення ягід. 

При цьому в інших розділах сайту, в тому числі в юридичній інформації, назва залишилася колишньою – Wildberries, адреса сайту також не змінилася.

У самій компанії поки що не прокоментували ребрендинг.

Раніше засновниця Wildberries Тетяна Бакальчук обіцяла подумати про русифікацію бренду після того, як віце-прем'єр рф Денис Мантуров у ході форуму «Тиждень російського рітейлу 2022» поскаржився на засилля іноземних назв у торговельній сфері. Тоді учасники дискусії навели Wildberries як один із прикладів таких компаній.

У червні речник Держдуми В'ячеслав Володін пропонував взагалі заборонити рекламні вивіски іноземною мовою.

Нагадаємо, в росії вже через 3 тижні після відкриття «Вкусно и точка» загруз в негативних відгуках покупців – ребрендинг та імпортозаміщення не вдалися, колишній «Макдональдс» скотився до рівня «запльованої рюмочної».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS