Булки з пліснявою і шматки тарганів: через 3 тижні після відкриття «Вкусно и точка» загруз в негативних відгуках покупців
Ребрендинг та імпортозаміщення в росії не вдалися, колишній «Макдональдс» скотився до рівня «запльованої рюмочної»

Після того як американська мережа «Макдональдс» пішла з росії, а новий власник, викупивши бізнес, провів його ребрендинг і перезапуск під назвою “Вкусно и точка”, пройшло лише три тижні. Але цього часу виявилося достатньо, щоб проявилися масштаби деградації колись успішної мережі фастфуду.
У москві одній з клієнток «Вкусно и точка» продали бургер із пліснявою. Фотографії булки із зеленим нальотом, опубліковані телеграм-каналом «Що там у москві?», миттєво розлетілися в інтернеті і стали приводом для безлічі вїдливих коментарів, пише Радіо Свобода.
«Скільки часу минуло з урочистого відкриття та запевнень «гірше не буде»? Заклад з невиразною назвою уклався в 3 тижні. Де ось це все: своя булка з котлетою, та ми, та лаптем щі хлєбаємо і шапками закидаємо. 3 тижні, щоб від Макдональдса не залишилося навіть тіні. Ламати – не будувати, звісно».
***
«Після приголомшливого успіху бургера з пліснявою, маркетологи «Вкусно и точка» вирішили запустити окрему лінійку їжі «Невкусно и плесень» для справжніх цінителів квасного патріотизму».
***
«Ось і пройшли перші три тижні роботи мережі «Вкусно и точка», яка замінила в росії Макдональдс і навіть розмістилася в колишніх його приміщеннях.Треба сказати, що в даному випадку з імпортозаміщенням непогано виходить…
Якщо не заглядати в соцмережі і не брати до уваги такі дрібниці, як бургери з пліснявою в москві, чизбургери без м'яса в Тулі, прострочені соуси практично всюди і збільшення цін приблизно на 10%, то від Макдональдса і не відрізниш».
***
У «Вкусно и точка» виявлено булку з пліснявою. У Франції всі сири з пліснявою. А чим ми гірші за французів? «Плесень и точка»!
***
«Нравится не нрвиться – жри, моя красавица!»
***
Телеграм-канал «Що там у Москві?» опублікував відео, на якому ворони розкльовують булки, доставлені до ресторану.
Один відвідувач поскаржився, що в розплавленому сирі йому попалися ніжки тарганів.
Взял два тоста, а там весь сыр усыпан ножками насекомых! 🤬 @vkusno_itochka #вкусноиточка #макдоналдс pic.twitter.com/tRMIWeuZDA
– Yury Golubinsky (@urixx) July 4, 2022
«Ми ще раз перевірили всі соуси, прострочена була дуже мала частина, її вже прибрали з продажу» – сказали РБК у прес-службі фастфуду.
«Компанія буде розбиратися зі своїми постачальниками, – відповіли у прес-службі.
«Так і тепер розбиратимуться весь час – то булки з пліснявою, то котлети з мухами. У «Макдональдс» був просто контроль якості, а цим що не дай – усі перетворять на запльовану рюмочну. Скільки днів минуло після перейменування до втрати репутації?»
***
«Імпортозаміщення» – це трохи більше, ніж зміна вивіски, власника та персоналу. Головна проблема в «імпортозаміщенні» – це технології. Я рідко ходив у Макдональдс, нормальний обід у моєму розумінні – це завжди перше-друге компот. Але слід сказати, що технологічність закладу була на гідному рівні. Одні стандарти для різних Макдональдсів у різних регіонах, майже один і той самий смак, контроль якості та стандартне управління. Один і той самий конвеєр.
Макдональдс – це не про пожерти. Як «Боїнг» – це не про пролітати. Це в першу чергу стандарти та технології, найжорстокіший контроль на всіх етапах та ланцюжках. І якщо це є – тоді ви конкурентоздатні. Ні – ви у прольоті».
***
«Я спочатку трохи не повірив, бо пліснява на булці – це перебір навіть для рівня другосортної їдальні, а потім поговорив у чаті, дещо згадав і повірив.
Тому що коли ви маєте справу зі складно організованим виробництвом (а «Макдональдс» – це дуже складно), то найчастіше буває легше все знести до фундаменту та збудувати заново (звичайно, якщо ви це вмієте), ніж розібратися, як і чому воно працювало. А потім це виробництво ще й перезапустити.
Тож привіт усім державним оптимістам, які мріяли «Вони залишать усе обладнання, а ми самі його запустимо і воно запрацює».
Ні, не запустите. Ні, не запрацює».
Більше про російські спроби імпортозаміщення – в матеріалі «McDonald's у росії змінив назву – як тепер виглядає новий бренд і хто його власник».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].