Компанія Twitter, яка під керівництвом нового власника Ілона Маска звільнила приблизно половину працівників компанії в п'ятницю, тепер звертається до десятків співробітників, які втратили роботу, і просить їх повернутися.
Джерело. Про це пише Bloomberg.
Деталі. За словами двох джерел, деякі з тих, кого просять повернутися, були звільнені помилково. Інших звільнили до того, як керівництво усвідомило, що їхня робота та досвід можуть знадобитися для створення нових функцій, які запланував Маск.
Цього тижня Twitter скоротив близько 3700 осіб, повідомивши їх електронною поштою, щоб скоротити витрати на утримання штату. Багато співробітників дізналися, що втратили роботу, після того, як їхній доступ до загальнокорпоративних систем, таких як електронна пошта та Slack, був раптово припинений. Прохання до співробітників повернутися демонструють, наскільки квапливим та хаотичним був процес.
«Щодо скорочення чисельності (співробітників) Twitter, на жаль, у компанії немає вибору, коли компанія втрачає понад $4 млн на день», – написав Маск у п'ятницю.
За словами людей, знайомих із цим питанням, у Twitter залишилося працювати близько 3700 співробітників.
Маск змушує тих, хто залишається в компанії, щоб вони швидко впроваджували нові функції, тому в деяких випадках співробітники навіть ночували в офісі, щоб вкластися в нові терміни, пише видання.
Бекграунд. Більше про те, чому великі міжнародні бренди почали згортати свою активність у твіттері після купівлі Маском соцмережі – в матеріалі «Нетолерантний» Twitter від Маска. Та ще три приклади, коли люди дуже шкодили власному бізнесу».