«Київстар» розпочав підключення послуги для дзвінків через 4G – Voice-over-LTE

Оператор планує проводити автоматичну активацію послуги й підключатиме абонентів передплати поступово

Що сталося. «Київстар» розпочав підключення послуги для дзвінків через 4G – Voice-over-LTE абонентів передплати.

Джерело. Про це йдеться в пресрелізі мобільного оператора.

Деталі. Компанія прогнозує, що вже в I кварталі 2023 року понад 2 млн абонентів телефонуватимуть із використанням цієї технології.

Зазначається, що «Київстар» підключатиме абонентів передплати поступово. Оператор планує активувати послугу автоматично. 

Користуватися перевагами технології можуть абоненти, смартфон яких підтримує VoLTE в мережі «Київстар», має USIM-картку, яка підтримує роботу в 4G. Ще одна умова – користування 4G-інтернетом та перебування в зоні покриття мережі.

«Київстар» розпочав підключення послуги для дзвінків через 4G – Voice-over-LTE

«VoLTE дозволяє абонентам навіть під час дзвінка користуватися швидкісним мобільним інтернетом. Можна одночасно розмовляти й використовувати застосунки в смартфоні або шукати необхідну інформацію в інтернеті, без додаткових списань із рахунку та плати за трафік», – розповіли в компанії.

Користуватися можливостями VoLTE абоненти можуть без додаткових налаштувань, проте в деяких моделях телефонів необхідно, аби користувач вручну обрав мережу LTE у меню смартфона. 

«Згідно з оцінками наших користувачів на базі опитувань Customer Satisfaction Index (CSI), технологія VoLTE значно випереджає інші за якістю: 84% абонентів помічають позитивні зміни в користування технологією VoLTE в порівнянні з попередніми», – додали в «Київстар».

Бекграунд. Mind раніше писав, скільки абонентів уже користується технологією VoLTE і в чому її каверзи.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS