У США вдалося залагодити скандал, до якого причетна Google і медіагрупа iHeartMedia, яка володіє численними радіостанціями. Компанії дійшли згоди з Федеральною торговою комісією (FTC) та прокурорами семи штатів, і мають заплатити штраф у розмірі понад $9 млн за недостовірну рекламу.
Джерело: The Verge
Деталі. Google платила за рекламу свого смартфона Pixel 4 радіоведучим – вони зачитували рекламну інформацію, з якої випливало, що вони самі користувалися цими смартфонами і дуже задоволені їхньою якістю.
Понад $2,6 млн заплачено iHeartRadio і майже $2 млн – 11 дрібнішим радіостанціям за рекламу.
Радіоведучі розповідали, які якісні знімки робить Pixel 4, зокрема вночі, про те, що камера Pixel 4 їхня улюблена, особливо в нічному режимі Night Sight Mode, і про те, що ведучі робили знімки різних сцен – від ігор за участю їхніх дітей до метеорів у нічному небі. Згадувалися й інші функції смартфонів, які нібито використовували ведучі.
Однак насправді, за даними FTC, екземпляри Pixel 4 для тестування ведучим не надавалися. При цьому у 2019 та 2020 роках відповідна реклама, за даними FTC, озвучувалася близько 29 000 разів.
У рамках угоди Google та iHeartMedia буде заборонено використовувати такі рекомендації, що вводять в оману. Крім того, компанії мають заплатити штатам, з якими укладається угода, $9,4 млн.
У Google вуже заявили, що компанія дуже серйозно ставиться до дотримання законів про рекламу, а iHeartMedia відмовилися від коментарів.
Бекграунд. Як стало відомо, Google виплатить майже $400 млн для врегулювання позову, поданому до неї 40 штатами США.