Що сталося. Компанія Apple очолила рейтинг з 500 найвпливовіших брендів у світі-2022.
Джерело. Рейтинг складений дослідницькою компанією World Brand Lab.
Деталі. Друге місце посіла Microsoft, третє – торішній лідер Google.
Також у першій десятці опинилися американські компанії: Amazon, Walmart, McDonald's, Coca-Cola, Tesla (минулого року компанія Ілона Маска посіла 72 сходинку).
«Компанії зі Сполучених Штатів представляють 198 із 500 найкращих брендів, зберігаючи вплив як глобальна супердержава брендів. Франція, Японія, Китай і Великобританія складають другий за впливом світовий табір… Німеччина, Швейцарія та Італія складають третій ряд лідерів брендів», – йдеться в релізі.
Рейтинг 2022 року охоплює 47 галузей. Більшість із брендів-лідерів належить до харчової промисловості, автопрому та ритейлу.
Бекграунд. Більше читайте у матеріалі: «Apple-2022: нові продукти з точки зору розробника. Чим здивувала цього року яблучна компанія».