Що сталося. Міністерство юстиції США подасть позов до Google з приводу домінування компанії на ринку цифрової реклами.
Джерело. Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на ознайомлені джерела.
Деталі. Очікується, що справу буде подано до федерального суду до кінця тижня.
«Цей позов стане другою «монопольною» справою Міністерства юстиції проти компанії, яка є гравцем №1 на американському ринку цифрової реклами вартістю $278,6 млрд, контролюючи більшу частину технологій, що використовуються для купівлі, продажу та обслуговування онлайн-реклами», – зазначають у Bloomberg.
Загалом це вже пʼятий великий судовий розгляд у США, що заперечує ділові практики компанії.
Сторони. «Генеральні прокурори штатів подали три окремі позови проти Google, стверджуючи, що компанія домінує на ринках онлайн-пошуку, рекламних технологій і додатків на мобільній платформі Android, порушуючи антимонопольне законодавство», – пише видання.
Водночас Google стверджує, що американський ринок онлайн-реклами є конкурентним. У судових документах і свідченнях у Конгресі компанія зазначала, що до її конкурентів входять Amazon, Microsoft і Meta.
Бекграунд. Google є №1 на світовому ринку цифрової реклами, який, за оцінками дослідницької компанії EMarketer, у 2023 році становитиме $626,86 млрд, причому найбільша частина цього ринку припадає на США.
Утім, нещодавно Google заплатив $9 млн штрафу за рекламу смартфонів Pixel 4, яка не відповідала дійсності. Ведучі радіостанцій розповідали про переваги смартфонів Pixel 4, однак насправді їх не отримали.