Мін'юст США має намір позиватися до Google через домінування на ринку реклами
Цей позов стане другою «монопольною» справою Міністерства юстиції проти компанії

Що сталося. Міністерство юстиції США подасть позов до Google з приводу домінування компанії на ринку цифрової реклами.
Джерело. Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на ознайомлені джерела.
Деталі. Очікується, що справу буде подано до федерального суду до кінця тижня.
«Цей позов стане другою «монопольною» справою Міністерства юстиції проти компанії, яка є гравцем №1 на американському ринку цифрової реклами вартістю $278,6 млрд, контролюючи більшу частину технологій, що використовуються для купівлі, продажу та обслуговування онлайн-реклами», – зазначають у Bloomberg.
Загалом це вже пʼятий великий судовий розгляд у США, що заперечує ділові практики компанії.
Сторони. «Генеральні прокурори штатів подали три окремі позови проти Google, стверджуючи, що компанія домінує на ринках онлайн-пошуку, рекламних технологій і додатків на мобільній платформі Android, порушуючи антимонопольне законодавство», – пише видання.
Водночас Google стверджує, що американський ринок онлайн-реклами є конкурентним. У судових документах і свідченнях у Конгресі компанія зазначала, що до її конкурентів входять Amazon, Microsoft і Meta.
Бекграунд. Google є №1 на світовому ринку цифрової реклами, який, за оцінками дослідницької компанії EMarketer, у 2023 році становитиме $626,86 млрд, причому найбільша частина цього ринку припадає на США.
Утім, нещодавно Google заплатив $9 млн штрафу за рекламу смартфонів Pixel 4, яка не відповідала дійсності. Ведучі радіостанцій розповідали про переваги смартфонів Pixel 4, однак насправді їх не отримали.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].