Доходи Twitter від реклами впали на 70% у грудні після поглинання компанії Маском

14 з 30 найбільших рекламодавців Twitter зупинили всю рекламу на платформі

Фото: pixabay.com

Що сталося. Витрати рекламодавців на просування у Twitter впали на 71% у грудні 2022 року після того, як компанію придбав Ілон Макс. 

Джерело. Про це свідчать дані рекламної дослідницької фірми Standard Media Index, передає Reuters.

Деталі. Дані SMI зʼявилися, коли Twitter представив низку ініціатив для повернення рекламодавців, запропонувавши безкоштовну рекламу, скасувавши заборону на політичну рекламу та надавши компаніям більшого контролю над розміщенням своєї реклами.

За даними дослідження, витрати на рекламу у Twitter у листопаді впали на 55% проти минулого року, попри те що ці місяці традиційно є часом більш високих витрат на рекламу, оскільки бренди просувають свої продукти у святковий сезон.

Згідно з оцінками іншої дослідницької компанії Pathmatics, більшість рекламодавців припинили витрачати кошти на рекламу у Twitter у листопаді, у тому ж місяці, коли Маск відновив призупинені облікові записи та випустив платну перевірку облікових записів, що призвело до того, що шахраї видавали себе за корпорації.

За оцінками Pathmatics, 14 з 30 найбільших рекламодавців Twitter зупинили всю рекламу на платформі після того, як 27 жовтня Маск очолив компанію.

Бекграунд. Нагадаємо, Ілон Маск шукає нового гендиректора Twitter. Вимоги до посади прості – «підтримувати існування Twitter».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS